zondag 16 juni 2013

Summer Body Challenge, week IV

Vorige week ging mijn Summer Body Challenge aardig goed, ik had niet veel slechte dingen gegeten en 4 keer hardgelopen. Aan het eind van de week voelde ik me lekker, alleen had ik me iets te veel laten gaan op de barbecue zondag, ik had weer wat in te halen. Dus ik was extra gemotiveerd om deze week weer aan de slag te gaan! Lees verder om alles te weten te komen over mijn vierde week.

Maandag begon ik de week weer goed door na het ontwaken water en verse groentensap te drinken. 's Ochtends bestond mijn ontbijtje uit rabarbercompote met geitenyoghurt en amandelen. Tussen de middag at ik een restje van de artisjok salade die ik voor bij de barbecue van zondag maakte. 's Avonds ging ik uiteten met leveranciers voor mijn werk en at ik een heerlijke Oosterse kip salade. Ik sloeg het toetje af en koos voor thee.

Ook dinsdag dronk ik na het ontwaken water en groentensap. Ik maakte extra sap zodat ik dit ook als ontbijt kon nemen. Mijn lunch bestond uit rabarbercompote met geitenyoghurt en amandelen. Voor het rennen at ik een rijstwafel met pindakaas en komkommer. Na het rennen dronk ik veel water en at ik een ''salade'' van kikkererwten, pittige tempeh, peterselie, tomaten en komkommer.

Woensdag dronk ik voor het ontbijt weer water en groentensap. Als ontbijt at ik rabarbercompote met geitenyoghurt en amandelen. Tussendoor at ik een appeltje. Voor lunch had ik een restje van de kikkererwten salade aangevuld met verse komkommer en tomaten. Voor het rennen dronk ik een glas groentensap en at ik een handje noten. Na het rennen dronk ik veel water en at ik een salade van rauwe courgette, avocado, tomaat en pijnboompitten met een vegaburger.

Donderdag ochtend sloeg ik mijn groentensapje over, wel dronk ik een glas water. Hierna at ik een bakje aardbeien en watermeloen. Tussendoor at ik een appel en een handje noten. Mijn lunch bestond uit een hotdog van de hema, no comments. 's Middags nam ik nog een merci chocoladereepje en aan het eind van de middag tijdens een borrel dronk ik een wijntje met een handje noten en een klein stukje pizza. 's Avonds at ik nog een snee roggebrood met roomkaas, gerookte zalm en komkommer.

Vrijdag begon ik de dag weer goed met water en groentensap, ik nam weer extra groentensap als ontbijt. Tussendoor at ik een appel. Voor de lunch at ik couscous met tomaat, komkommer, munt en gedroogde vijg. 's Middags ging ik rennen, het ging heel goed en ik rende twee rondjes. Ik dronk erna veel water en at een vegaburger met courgette en kerstomaatjes uit de oven. 's Avonds op het terras dronk ik een wijntje en at ik een paar tortillachipjes.

Zaterdag ontbeet ik met een meergranen pistoletje met roomkaas, gerookte zalm en komkommer. We gingen lekker in de stad lunchen en aten heerlijke antipasti met lekker vers brood. 's Avonds aten we een soepje uit zak, met zelfgemaakte hummus en Turks brood. Houd mijn blog in de gaten voor het heerlijke recept van de hummus!




Zondag, vandaag, begon ik de dag weer goed met water en een groentensapje. Hierna ging ik hardlopen, twee rondjes (6km). Ik dronk veel water na het hardlopen en at een half meergranen pistoletje en een omelet. Vanavond ga ik een Oosterse kip salade maken met pappadums, ik ben benieuwd!

Ik heb weer een fijne week gehad en ben redelijk tevreden over mijn eet dagboek. Ook heb ik deze week weer vier keer hardgelopen, het gaat al een stuk beter en twee rondjes ren ik met gemak. Kijken of ik het deze week weer kan opvoeren naar drie rondjes (maar record van vorige zomer).
Helaas vallen de cijfers op de weegschaal nog tegen, maar gewoon volhouden dan komt het vast goed. Ik voel me in ieder geval fijn en zit lekker in m'n vel, dat is ook veel waard.

Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...