zondag 7 juli 2013

De 10 meest bekeken recepten

De vakantietijd is nu echt begonnen, tijd om even terug te kijken naar de meest populaire recepten op mijn blog. Inmiddels ben ik met veel plezier alweer 8 maanden aan het bloggen, time flies when you're having fun! Het bloggen wordt eigenlijk steeds leuker, de bezoekersaantallen stijgen elke maand en het fotograferen lukt steeds beter. Ook vind ik het leuk dat ik steeds meer opmerkingen op mijn blog en reacties via facebook en twitter van jullie mag ontvangen!
Regelmatig bekijk ik in de statistieken welke recepten er goed bekeken worden en eigenlijk vooral welke niet, hier kan ik dan rekening mee houden bij het kiezen of ontwikkelen van nieuwe recepten. Bloggen doe ik omdat ik er erg veel plezier in heb, maar ik vind het natuurlijk ook erg leuk als de recepten door jullie gewaardeerd worden!
De 10 meest bekeken recepten heb ik voor jullie op een rijtje gezet. Grappig om te zien dat jullie, net als ik, van geitenkaas, vis, pompoen en Mediterraanse gerechten houden. Staat jou favoriete recept nog niet op mijn blog of heb je verzoeknummers? Ik hoor graag van jullie! 
Rest mij alleen nog om iedereen een hele fijne vakantie te wensen! 

1. Salade van garnalen, avocado en grapefruit
Klik hier voor het recept


















2. Quiche met pompoen en geitenkaas
Klik hier voor het recept

















3. Pasta salade met groene asperges en gerookte kip
Klik hier voor het recept

















4. Lauwwarme couscous salade met geroosterde pompoen
Klik hier voor het recept



















5. Vis met kruiden, kokosmelk, limoen en tomaatjes
Klik hier voor het recept

















6. Quinoa met zoete aardappel en geitenkaas
Klik hier voor het recept

















7. Italiaanse wraps
Klik hier voor het recept

















8. Suikervrije tussendoorrepen met rauwe cacao en noten
Klik hier voor het recept

















9. Pizza di Kyra
Klik hier voor het recept

















10. Spaghetti met gehaktballetjes en tomatensaus
Klik hier voor het recept

















Wat is jou favoriete Mijn Kookavonturen recept?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...