maandag 22 december 2014

Het Mijn Kookavonturen kerstmenu


Deze week hebben jullie een heerlijk aperitief en drie gangen van het Mijn Kookavonturen kerstmenu voorbij zien komen. Weet jij al wat je gaat maken deze kerst? Ik ben benieuw hoe jou kerstmenu eruit ziet! Ben je er nog niet helemaal uit of heb je nog niet alle gangen gezien? Hieronder vind je nog een keer het volledige menu en de diverse suggesties per gang die ik ook deelde deze week. 
Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen, vol gezelligheid en met heerlijk tafelen met familie of vrienden! En ga je deze dagen iets maken van Mijn Kookavonturen? Ik vind het heel leuk om te zien wat je gemaakt hebt, je kunt je foto mailen naar mijnkookavonturen@gmail.com of delen via social media. 



Het menu












Diverse alternatieve suggesties












Enjoy Christmas!


LIKE Mijn Kookavonturen op Facebook en blijf op de hoogte van nieuwe recepten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...